footer
Podnikatelský záměr
Autor: Karolína FlégrováPublikováno: 11. září 2017
Co je obsahem vašeho podnikání? Kam míříte a kdo to od vás koupí? To a ještě více otázek by si měl každý zodpovědět při vytváření svého podnikatelského záměru.

Podnikatelský záměr představuje nápad, myšlenku, koncept služby nebo produktu, který má potenciál komerčního úspěchu.

Podnikatelský záměr v sobě zahrnuje nejen to, co chcete prodávat nebo jaké služby poskytovat. Důležité jsou i odpovědi na další otázky, jako například:

  • kdo je váš typický zákazník;
  • jakým způsobem se o vašem produktu zákazník dozví;
  • jaké zdroje budete potřebovat k realizaci;
  • co je váš cíl (čeho prostřednictvím tohoto záměru chceme dosáhnout);
  • jaké lidi k tomu budeme potřebovat zaměstnat;
  • kdo budou naši hlavní dodavatelé;
  • a mnoho dalšího.

I jeden nápad a myšlenka, které pro vás představují tržní příležitost, mohou být realizovány v několika různých podnikatelských záměrech. Zpracování podnikatelského záměru do písemného podnikatelského plánu rapidně zvyšuje šanci na úspěch projektu.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+